Гарантія та сервіс на котли Котлант

Гарантійні та сервісні умови на котли ТМ Котлант

Термін гарантії на всі котли 3 роки з дати продажі. Мінімальний термін використання при правильній експлуатації продукції Котлант складає 15 років.

Гарантійний термін на електронну автоматику та вентилятор складає -1 рік. Якість котлів Котлант повністю відповідає стандартам ДСТУ 2326-93(ГОСТ 20548-93), ДСТУ 3075-95(ГОСТ 9817-95), ДСТУ 3135.0-95, ДСТУ IEC 60335-1:2. Якщо в період дії гарантії виявлено брак, або інші недоліки які сталися з вини виробника, то завод власним рахунком усуває їх. Для усунення браку в гарантійний період можуть залучатися як сервісні спеціалісти заводу, так і місцеві сервісні служби.

Якщо проводилися ремонтні роботи по котлу, то сервісний спеціаліст обов’язково повинен здійснити відмітку в сервісній книжці про виконання цих робіт.

Коли виробник не несе гарантійних зобов’язень:

  • Порушені правила установки та використання котла, що визначені паспортом котла;
  • При самовільній зміні у конструкції котла;
  • Якщо відсутня печатка в гарантійному талоні

Повернення товару

Замовник має право на повернення або обмін товару на протязі 14 календарних днів згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення/обмін товару проводиться за рахунок покупця.

Обовязковими умовами повернення товару він не повинен був бути у використанні, повністю збережений товарний вигляд, заводська упаковка ціла, в наявності товарний чек.